preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Jelenje-Dražice" Dražice

Login
Kalendar
« Listopad 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

 
Anketa
Poslije škole i nastave bavim se:




Posjetite ...

Naša općina

 

Wikipedia

 

Citat tjedna

Velika djela nastala su pomoću genijalnosti a dovršena su marljivošću.

Učilica

 

 

 

Tisak

Nacionalni kurikulum

Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi

 

Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi temeljni je dokument na kojemu se temelje odgoj i obrazovanje na predškolskoj, osnovnoškolskoj i srednjoškolskoj razini.

Glavno obilježje Nacionalnoga okvirnog kurikuluma je kompetencijski pristup u odgojno-obrazovnom radu. Kompetencijski pristup znači planiranje i programiranje odgojno-obrazovnoga rada prema odgojno-obrazovnim postignućima, odnosno rezultatima obrazovanja. Odgojno-obrazovna postignuća su definirana očekivanja što svako dijete i učenik mogu i trebaju postići tijekom osnovne i srednje škole u sklopu određenih odgojno-obrazovnih područja.

Nacionalni okvirni kurikulum donosi okvir za stjecanje temeljnih kompetencija kao što su znanje, vještine, sposobnosti i stajališta učenika prema odgojno-obrazovnim područjima. Odgojno-obrazovna područja su osnova za definiranje kompetencija učenika prema nastavnim predmetima.

U Nacionalnomu okvirnomu kurikulumu definirane su temeljne odgojno-obrazovne vrijednosti, zatim ciljevi odgoja i obrazovanja, načela i ciljevi odgojno-obrazovnih područja, vrjednovanje učeničkih postignuća te vrjednovanje i samovrjednovanje ostvarivanja nacionalnoga kurikuluma. Određena su očekivana učenička postignuća za odgojno-obrazovna područja po ciklusima. Naznačena je predmetna struktura svakog odgojno-obrazovnog područja.

Nacionalni okvirni kurikulum čini polazište za izradbu nastavnih planova, odnosno definiranje optimalnoga opterećenja učenika, te izradbu predmetnih kurikuluma temeljenih na razrađenim postignućima odgojno-obrazovnih područja



 Nacionalni okvirni kurikulum[1].pdf

preskoči na navigaciju