RAZREDNA NASTAVA
1.sat: 8.00-8.45
2.sat: 8.50-9.35
VELIKI ODMOR
3.sat: 9.55-10.40
4.sat: 10.45-11.30
5.sat: 11.35-12.20
6.sat: 12.25-13.10
PREDMETNA NASTAVA
1.sat: 8.00-8.45
2.sat: 8.50-9.35
3.sat: 9.40-10.25
VELIKI ODMOR
4.sat: 10.45-11.30
5.sat: 11.35-12.20
6.sat: 12.25-13.10
7.sat: 13.15-14.00
8.sat: 14.05-14.50
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
2. natjecanje u čitanju na glas
Što moraš učiniti?
Odabrati omiljenu knjigu. U 2 minute predstaviti je na kreativan i zanimljiv način kako bi i ostale potaknuo/la na čitanje. Zatim sljedeće 3 minute izražajno čitaj odabrani ulomak.Iskoristi svojih pet minuta slave!!!
Pokaži svima da si kreativan/na, da znaš izražajno čitati te da možeš druge uvjeriti da pročitaju tvoju omiljenu knjigu.
Samo će najbolja dva učenika predstavljati našu školu na gradskome natjecanju. Sretno!
Pozorno pročitaj pod opširnije!
Učenik natjecatelj mora predstaviti knjigu prema vlastitom izboru primjerenu svojem uzrastu (za to može potražiti pomoć knjižničarke ili učiteljice hrvatskoga jezika) te čitati odabrani ulomak.
Predstavljanje književnoga djela traje 5 minuta.
Prve dvije minute natjecatelj obrazlaže zašto je odabrao to djelo na što kreativniji način, a ostale tri minute čita izražajno na glas.
Dalje idu po tri učenika 3.,4. i 5. iz mlađe kategorije te po tri učenika 6.,7. i 8. razreda.
Biraju se najbolji u mlađoj i najbolji u starijoj kategoriji.
Znači, samo dva učenika odlaze na gradsko natjecanje.
Pozorno pročitaj sljedeće:
KRITERIJI OCJENJIVANJA:
- kreativnost uvodnog dijela
(U uvodnom dijelu natjecatelj usmeno obrazlaže svoj odabir na što inovativniji i kreativniji način bez korištenja tehnike, a sve s ciljem poticanja svojih vršnjaka na čitanje odabranog djela.
Način na koji natjecatelj predstavlja knjigu svakako ne smije biti naučeni monolog osmišljen najčešće u glavi mentora, već iskreni iskaz o razlozima svog odabira i objašnjenja zašto je odabran baš taj tekst i zašto baš njega želimo čitati).
- jasnoća i razgovijetnost
(Jasno i razgovjetno čitanje znači da slušatelji jasno razumiju pročitano te da su riječi jasno
artikulirane i izgovorene dovoljno glasno).
- izražajnost u nastupu
(Izražajno čitanje nije gluma i scensko izvođenje ulomka, kao što nije ni spikersko čitanje.
Interpretativno čitanje naglas zvuči kao govorenje, kao izricanje piščevih misli koje kao da su se
stopile s čitateljevim).
Knjiga koju dijete čita mora biti primjerena njegovim doživljajno-spoznajnim mogućnostima.