RAZREDNA NASTAVA
1.sat: 8.00-8.45
2.sat: 8.50-9.35
VELIKI ODMOR
3.sat: 9.55-10.40
4.sat: 10.45-11.30
5.sat: 11.35-12.20
6.sat: 12.25-13.10
PREDMETNA NASTAVA
1.sat: 8.00-8.45
2.sat: 8.50-9.35
3.sat: 9.40-10.25
VELIKI ODMOR
4.sat: 10.45-11.30
5.sat: 11.35-12.20
6.sat: 12.25-13.10
7.sat: 13.15-14.00
8.sat: 14.05-14.50
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U Osnovnoj školi Jelenje-Dražice učenici su izradili taktilnu slovaricu za slijepu i slabovidnu djecu.
Kroz čitavu školsku godinu skupina Mladih knjižničara Osnovne škole „Jelenje-Dražice“ uči o knjižničarstvu, druži se i zabavlja u knjižnici te pomaže knjižničarki u raznim poslovima.
Od svega što smo ove godine radili, posebno bismo izdvojili jednu humanitarnu akciju knjižnica Primorsko-goranske županije, a kojoj smo se i mi rado i sa srcem pridružili. Akcija je zamišljena tako da sve knjižnice naše županije izrade po jednu taktilnu slikovnicu za slijepu i slabovidnu djecu koju bi potom poklonili Knjižnici za slijepe i slabovidne u OŠ Pećine kako bi se njihov fond obogatio takvim djelima, budući da je izrada taktilnih slikovnica vrlo skupa, zahtjevna i dugotrajna. U to smo se i sami uvjerili kada smo krenuli u izradu, ali kada je sve bilo gotovo bili smo izrazito sretni i ponosni na ono što smo napravili.
Mi smo se, za razliku od ostalih knjižnica koje su izrađivale prekrasne slikovnice, odlučili napraviti slovaricu za slijepu i slabovidnu djecu, kako bi ona na što zabavniji i lakši način naučila svoje pismo – brajicu. Našu slovaricu izradili smo po uzoru na zidnu slovaricu koju je učiteljica Amalija Juretić, uz pomoć Anamarije Pogorelec, napravila sa svojim prvim razredom prije dvije godine u sklopu projekta Različiti, a isti, budući da je među tadašnjim prvašićima svoje školovanje započela i jedna slijepa učenica.
Naša slovarica bila je vrlo zapažena i prepoznata pa smo odlučili kako i naša škola zaslužuje jedno takvo vrijedno djelo te smo izradili još jednu slovaricu za slijepu i slabovidnu djecu, kojom se može služiti u našoj školskoj knjižnici.
Taktilnu slovaricu ukrasili smo šarenim cvjetnim crtežima te se na taj način uključili i u školski ovogodišnji projekt, čija je tema upravo Samoniklo ljekovito bilje.
Realizaciji čitavog projekta taktilne slovarice uvelike je pridonijela suradnja, potpora i pomoć profesorica hrvatskoga jezika, Biserke Juretić i Valerije Valentin.
Helena Barić Karajković