RAZREDNA NASTAVA
1.sat: 8.00-8.45
2.sat: 8.50-9.35
VELIKI ODMOR
3.sat: 9.55-10.40
4.sat: 10.45-11.30
5.sat: 11.35-12.20
6.sat: 12.25-13.10
PREDMETNA NASTAVA
1.sat: 8.00-8.45
2.sat: 8.50-9.35
3.sat: 9.40-10.25
VELIKI ODMOR
4.sat: 10.45-11.30
5.sat: 11.35-12.20
6.sat: 12.25-13.10
7.sat: 13.15-14.00
8.sat: 14.05-14.50
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Već od početka svog školovanja marljivi učenici sadašnjeg 2.c razreda naše škole znaju što je eTwinning, jer su i oni svojim angažmanom, kreativnošću doprinijeli suradnji na najvećoj online zajednici škola u Europi. Sudjelovali su u projektima u kojima smo kroz različite aktivnosti stvarali okružje koje poticajno djeluje na učenike, podržava ih, potiče na istraživanje i motivira za rad.
S projektom „Uz čitanje riječi rastu“, gradili smo kulturu čitanja, kritičko mišljenje te poticali i razvijali vještinu čitanja kao i kulturu provođenja slobodnog vremena.
Projekt „Lektira na drugačiji način“, potaknuo nas je na dramsku izvedbu koju smo odradili sjajno, Logičan slijed nakon čitanja bio je poticati kod učenika interes za pisanjem i to kroz prirodu i njene ljepote. Zajedničkim snagama osmislili smo vlastitu slikovnicu koju smo prezentirali svojim projektnim partnerima kroz projekt „Čarobne slikovnice godišnjih doba“. Istraživanjem, proučavanjem i uočavanjem promjena koje se događaju s biljkama, ljudima i životinjama u pojedina godišnja doba kroz cijelu godinu učili smo se različitim aktivnostima poput promatranja, analiziranja, bilježenja i uspoređivanja uočenih promjena.
Kroz projekt „Igrom do znanja i zabave“ naglasili smo važnost igre koja motivira učenika za aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu, razvija dječju znatiželju, poboljšava koncentraciju i pažnju, potiče istraživanje, razmišljanje, rješavanje problema i svakako, kreativnost.
Da smo na dobrom putu pokazao nam je i projekt „Na putu dobrote 2“ s kojim smo shvatili da svaka promjena kreće od nas samih. To je projekt koji potiče kod učenika, odraslih i svih ostalih u zajednici potrebu dijeljenja dobrih i pozitivnih trenutaka.
Priznanja koja svjedoče o tome koliko smo bili vrijedni počela su pristizati tijekom ove školske godine 2021./2022.
Zahvaljujemo roditeljima i projektnim partnerima što su sudjelovali s nama u nizu aktivnosti u kojima je bilo potrebno odvažiti se na nešto novo i drugačije. Promocija vrijednosti koje smo utkali u dječje duše kroz ove projekte zasigurno će pratiti naše učenike u njihovu odrastanju.
Ostale fotografije pogledajte u FOTOGALERIJI.
Emina Dobrani Damjanović, razrednica 2.c