RAZREDNA NASTAVA
1.sat: 8.00-8.45
2.sat: 8.50-9.35
VELIKI ODMOR
3.sat: 9.55-10.40
4.sat: 10.45-11.30
5.sat: 11.35-12.20
6.sat: 12.25-13.10
PREDMETNA NASTAVA
1.sat: 8.00-8.45
2.sat: 8.50-9.35
3.sat: 9.40-10.25
VELIKI ODMOR
4.sat: 10.45-11.30
5.sat: 11.35-12.20
6.sat: 12.25-13.10
7.sat: 13.15-14.00
8.sat: 14.05-14.50
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Tema našeg ovogodišnjeg školskog projekta bila je Otključajmo baštinu, a sudionici skupina učenika polaznika izvannastavnih aktivnosti 6.-8. razreda, predmetni učitelji jezično-umjetničkog i društveno humanističkog područja te školski knjižničar.
Cilj projekta je razvijanje imaginacije; razvijanje sposobnost traženja i prikupljanja informacija iz različitih izvora znanja, razvijanje socijalne svijesti i ljubavi za materinji jezik, hrvatsku književnost, likovnu i glazbenu kulturu i strane jezike, kao i razvijanje kreativnosti.
Očekivani i ostvareni ishodi su: istraživati, povezivati razna predmetna područja na stilskoj i vremenskoj relaciji, grupirati, zaključivati, iskazivati pozitivan stav prema sebi i drugima.
Tijekom školske godine održane su razne aktivnosti. Nakon uvodnog predavanja u školskoj knjižnici, učenici su prionuli istraživačko-stvaralačkom radu, pretraživanju dostupnih izvora o temi, odabiru informacija i pisanju tekstova o frankopanskim kaštelima (zajedno sa svojim učiteljicama hrvatskoga jezika i povijesti) koje su potom prevodili na engleski i talijanski jezik, zajedno sa svojim učiteljicama stranih jezika.
S učiteljicama geografije i likovne kulture izrađivali su geografsku kartu i likovno je uređivali te uobličili u plakat koji objedinjuje i prikazuje multidisciplinarni istraživački rad učenika 5.-8. razreda o Frankopanima.
U bogatu povijest Frankopana zavirite pomoću naše digitalne interaktivne karte koju smo izradili pomoću sadržaja iz naših projektnih aktivnosti: https://view.genial.ly/6465de2aa0eb800011bb6309/interactive-image-frankopani-interaktivna-karta
Paralelno s istraživanjem i izradom karte o Frankopanima, učenici 6. razreda koji su sudjelovali u školskom godišnjem projektu u sklopu nastave Hrvatskoga jezika s prof. Majer, istraživali su zavičajnu baštinu - običaje, ljude, predmete iz svakodnevne uporabe, igre, legende, književnost i zavičajnu povijest svoga kraja. Rezultate svojih istraživanja predstavili su ostalim učenicima pomoću plakata i prezentacija u sklopu Noći knjige u školskoj knjižnici.
Što je najvažnije, svi sudionici projekta osvijestili su kako ostavštinu prošlih generacija treba brižno čuvati u sadašnjosti kako bi bila ostavljena u naslijeđe za dobrobit budućim naraštajima.
Ne hjustajmo va tujinu, leh čuvajmo svoj koren, jezik i starinu. (I. Brdar)
Helena Barić Karajković, prof. i dipl. knjižničar