preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Jelenje-Dražice" Dražice

Login

Raspored zvona

RAZREDNA NASTAVA

1.sat: 8.00-8.45

2.sat: 8.50-9.35

VELIKI ODMOR

3.sat: 9.55-10.40

4.sat: 10.45-11.30

5.sat: 11.35-12.20

6.sat: 12.25-13.10

 

 

PREDMETNA NASTAVA

1.sat: 8.00-8.45

2.sat: 8.50-9.35

3.sat: 9.40-10.25

VELIKI ODMOR

4.sat: 10.45-11.30

5.sat: 11.35-12.20

6.sat: 12.25-13.10

7.sat: 13.15-14.00

8.sat: 14.05-14.50

Godišnji plan i program

Školski kurikulum

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Posjetite ...

 
Anketa
Poslije škole i nastave bavim se:




Naša općina

 

 

1.razred

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 11. 2009.

Ukupno: 252079
Ovaj mjesec: 2257
Ovaj tjedan: 197
Danas: 70
Online knjižnični katalog

Učilica

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Otključajmo baštinu : godišnji školski projekt aktiva jezično-umjetničkog i društveno-humanističkog područja
Autor: Maja Vižentin, 7. 6. 2023.

Tema našeg ovogodišnjeg školskog projekta bila je Otključajmo baštinu, a sudionici skupina učenika polaznika izvannastavnih aktivnosti 6.-8. razreda, predmetni učitelji jezično-umjetničkog i društveno humanističkog područja te školski knjižničar.

Cilj projekta je razvijanje imaginacije; razvijanje sposobnost traženja i prikupljanja informacija iz različitih izvora znanja, razvijanje socijalne svijesti i ljubavi za materinji jezik, hrvatsku književnost, likovnu i glazbenu kulturu i strane jezike, kao i razvijanje kreativnosti.

Očekivani i ostvareni ishodi su: istraživati, povezivati razna predmetna područja na stilskoj i vremenskoj relaciji, grupirati, zaključivati, iskazivati pozitivan stav prema sebi i drugima.

Tijekom školske godine održane su razne aktivnosti. Nakon uvodnog predavanja u školskoj knjižnici, učenici su prionuli istraživačko-stvaralačkom radu, pretraživanju dostupnih izvora o temi, odabiru informacija i pisanju tekstova o frankopanskim kaštelima (zajedno sa svojim učiteljicama hrvatskoga jezika i povijesti)  koje su potom prevodili na engleski i talijanski jezik, zajedno sa svojim učiteljicama stranih jezika.

S učiteljicama geografije i likovne kulture izrađivali su geografsku kartu i likovno je uređivali te uobličili u plakat koji objedinjuje i prikazuje multidisciplinarni istraživački rad učenika 5.-8. razreda o Frankopanima.

U bogatu povijest Frankopana zavirite pomoću naše digitalne interaktivne karte koju smo izradili pomoću sadržaja iz naših projektnih aktivnosti:  https://view.genial.ly/6465de2aa0eb800011bb6309/interactive-image-frankopani-interaktivna-karta

Paralelno s istraživanjem i izradom karte o Frankopanima, učenici 6. razreda koji su sudjelovali u školskom godišnjem projektu u sklopu nastave Hrvatskoga jezika s prof. Majer, istraživali su zavičajnu baštinu - običaje, ljude, predmete iz svakodnevne uporabe, igre, legende, književnost i zavičajnu povijest svoga kraja. Rezultate svojih istraživanja predstavili su ostalim učenicima pomoću plakata i prezentacija u sklopu Noći knjige u školskoj knjižnici.

Što je najvažnije, svi sudionici projekta osvijestili su kako ostavštinu prošlih generacija treba brižno čuvati u sadašnjosti kako bi bila ostavljena u naslijeđe za dobrobit budućim naraštajima.

Ne hjustajmo va tujinu, leh čuvajmo svoj koren, jezik i starinu. (I. Brdar)

Helena Barić Karajković, prof. i dipl. knjižničar






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju