RAZREDNA NASTAVA
1.sat: 8.00-8.45
2.sat: 8.50-9.35
VELIKI ODMOR
3.sat: 9.55-10.40
4.sat: 10.45-11.30
5.sat: 11.35-12.20
6.sat: 12.25-13.10
PREDMETNA NASTAVA
1.sat: 8.00-8.45
2.sat: 8.50-9.35
3.sat: 9.40-10.25
VELIKI ODMOR
4.sat: 10.45-11.30
5.sat: 11.35-12.20
6.sat: 12.25-13.10
7.sat: 13.15-14.00
8.sat: 14.05-14.50
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Hrvatske vode -„Projekt unaprjeđenja negrađevinskih mjera upravljanja rizicima od poplava u Republici Hrvatskoj"
Radionica "Da nas rijeke ne POPLAVE, smanjimo rizik od POPLAVE"
U četvrtak, 29. veljače 2024. stručni predstavnici Hrvatskih voda gospođa Marija Vizner, gospodin Tomislav Novosel i moderator gospodin Igr Šišara posjetili su našu školu. U sklopu projekta Hrvatskih voda pod nazivom „Projekt unaprjeđenja negrađevinskih mjera upravljanja rizicima od poplava u Republici Hrvatskoj" - VEPAR, koji obuhvaća lokalno građanstvo i djecu na području 34 sliva (34 jedinice lokalne samouprave) u Republici Hrvatskoj, za učenike 3.a i 3.b razrednog odjela održali su dvosatnu radionicu i predavanje "Da nas rijeke ne POPLAVE, smanjimo rizik od POPLAVE".
Cilj radionice bio je učenicima na razumljiv i vizualno prihvatljiv način predstaviti opasnost od poplava, zaštitu i smanjenje rizika od poplava uz primjenu negrađevinskih mjera te su predavači u prvom dijelu radionice uz pomoć edukativne slikovnice, kornjače Hrvoja i prezentacije učenicima prezentirali što su poplave, koje vrste poplava postoje i kakve negrađevinske mjere treba pripremiti za pojedinu vrstu poplava. Naglasak je bio na temama kako nastaju poplave, utjecaju klimatskih promjena i pojavnosti poplava te važnosti praćenja prognoza i vodostaja. Istaknuli su važnost razumijevanja života uz rijeke te važnost samozaštite i ponašanja prije, za vrijeme i nakon poplava. Učenike su upoznali s načinima gradnje uz rijeke i važnošću spremanja vode uzvodno te su svi prisutni u kratkom vremenu usvojili nove pojmove retencija i akumulacija. U drugom dijelu radionice učenici su prisustvovali praktičnoj pokaznoj vježbi uz maketu naselja pokraj rijeke. Predavači su učenicima ulijevanjem vode na maketu zorno prikazali prelijevanje vode iz korita rijeke i poplavu, ali i retenciju i akumulaciju vode te istaknuli ulogu vegetacije u zadržavanju poplavnih voda. Tijekom radionice i praktične pokazne vježbe učenici su bili izuzetno zainteresirani i oduševljeni, postavljali su mnoštvo pitanja, prezentirali zavidno znanje i iznosili zanimljive zaključke, a nakon svega viđenog i usvojenog odigrali i društvenu igru u kojoj su mogli pokazati naučeno o poplavama i negrađevinskim mjerama s ciljem smanjenja rizika od poplava. Na samom kraju naši gosti sve učenike darovali su prigodnom slikovnicom i poklon paketima, a uslijedilo je i zajedničko fotografiranje. Tijekom radionice predavačima i učenicima pridružio se predstavnik Hrvatskih voda gospodin Dražen Šegota koji je školi predao prigodan poklon s nekoliko zanimljivih slikovnica te svi zainteresirani učenici naše škole mogu slikovnice potražiti u školskoj knjižnici. Ovim putem zahvaljujemo našim dragim gostima, predstavnicima Hrvatskih voda na zanimljivoj i poučnoj radionici.
U fotogaleriji možete pogledati kako su učenici trećih razreda uživali i učili.
Sanja Sudan, mag.prim.educ