RAZREDNA NASTAVA
1.sat: 8.00-8.45
2.sat: 8.50-9.35
VELIKI ODMOR
3.sat: 9.55-10.40
4.sat: 10.45-11.30
5.sat: 11.35-12.20
6.sat: 12.25-13.10
PREDMETNA NASTAVA
1.sat: 8.00-8.45
2.sat: 8.50-9.35
3.sat: 9.40-10.25
VELIKI ODMOR
4.sat: 10.45-11.30
5.sat: 11.35-12.20
6.sat: 12.25-13.10
7.sat: 13.15-14.00
8.sat: 14.05-14.50
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Na ovim ćete stranicama moći pregledati raspored informacija i roditeljskih sastanaka.
Termini individualnih razgovora s roditeljima
Adrese e-pošte učitelja OŠ Jelenje-Dražice
Kontakt za odjavu marende i ručka: 091 247 8557
Pomozite djetetu da nauči kvalitetno organizirati svoje vrijeme. Dogovarajte se u koje vrijeme će se pisati zadaća, učiti, odmarati ili večerati.
Svaki put pohvalite njegov trud i napredak. Često je trud važniji od trenutne ocjene.
Pokažite da cijenite školu i učenje i djeca će učiti od vas i usvojiti takvo ponašanje.
Prostor
Djeca bi, kad god je to moguće, trebala učiti i pisati domaću zadaću na istom mjestu. Mjesto za učenje i pisanje domaćih zadaća ne mora biti posebno uređeno. Radna površina neka bude dovoljno velika i dovoljno osvijetljena. Uz mjesto za učenje dobro bi došla polica na kojoj će stajati knjige, bilježnice i drugi školski pribor. Važno je da dijete uvijek zna gdje mu se što nalazi i da brine o svojim stvarima.
Pomoć u učenju
Objasnite djetetu što točno očekujete od njega što se tiče učenja.
Primjer: “Očekujem od tebe da redovito pišeš domaću zadaću.“, “Očekujem da zapamtiš ili zapišeš što je za zadaću.”, “Ako nešto ne razumiješ ili želiš znati uvijek pitaj.”
Objasnite mu i zašto je to važno za njega i zašto je učenje korisno.
Pomozite djetetu da nauči kvalitetno organizirati svoje vrijeme. Dogovarajte se u koje vrijeme će se pisati zadaća, učiti, odmarati ili večerati.
Svaki dan s njim pregledajte bilježnice kako biste dobili uvid što se radilo u školi.
Omogućite svom djetetu da uči i izvan kuće i škole. Upišite ga u knjižnicu, na neku slobodnu aktivnost, radionicu, sport……
Svaki put pohvalite njegov trud i napredak. Često je trud važniji od trenutne ocjene.
Pokažite da cijenite školu i učenje i djeca će učiti od vas i usvojiti takvo ponašanje.
Nekoliko tehnika koje pomažu u učenju:
Ne zaboravite suradnju s učiteljem/ učiteljicom
U razgovoru s učiteljem/učiteljicom pokušajte doznati:
Pomoć u pisanju domaćih zadaća
Djetetu kojemu je to potrebno, svakako treba pomoći u pisanju domaćih zadaća, ali na način da mu se objasni ono što mu nije jasno, pomogne da uoči greške i samo ih ispravi. Nikako nemojte umjesto njega rješavati zadatke, pisati ili ispunjavati radne bilježnice jer mu time šaljete poruku da ne vjerujete u njegove sposobnosti i navikavate ga da netko drugi radi umjesto njega.
Ne morate neprekidno sjediti uz dijete dok uči ili piše zadaću. Važno je da zna da ste mu na raspolaganju i da mu možete pomoći.
Ponekad je potrebno samo pregledati zadaću kako biste mu pružili osjećaj sigurnosti da je to dobro napravilo.
Pokušajte nastavno gradivo djetetu protumačiti, kao učitelj/učiteljica (pogledajte bilježnicu) da isti sadržaj vi i učitelj/učiteljica ne poučavate na dva različita načina.
Dobro je domaću zadaću i učenje obaviti prije vremena za igru i opuštanje, po mogućnosti u približno isto vrijeme u danu. Tako dijete neće biti preumorno, a i potruditi će se da sve dovrši na vrijeme kako bi se još moglo igrati.
Savjet: prvo rješavati zadaću koja je najteža i najopsežnija.
Vrijeme maksimalnog rada ovisi o uzrastu i osobinama djeteta. Počne li se jače nego obično vrpoljiti na stolcu, okretati se na sve strane, zijevati, ljutiti se i griješiti, to je najbolji znak da treba stanku ili odmor.
KREATIVNA MAMA ILI TATA
Što sve možete raditi ili napraviti sa svojim dječakom ili djevojčicom. Pri tom biti zajedno, razgovarati, družiti se, a možda i doći do rješenja manjeg problema.....
A mogli bi i čitati.....