RAZREDNA NASTAVA
1.sat: 8.00-8.45
2.sat: 8.50-9.35
VELIKI ODMOR
3.sat: 9.55-10.40
4.sat: 10.45-11.30
5.sat: 11.35-12.20
6.sat: 12.25-13.10
PREDMETNA NASTAVA
1.sat: 8.00-8.45
2.sat: 8.50-9.35
3.sat: 9.40-10.25
VELIKI ODMOR
4.sat: 10.45-11.30
5.sat: 11.35-12.20
6.sat: 12.25-13.10
7.sat: 13.15-14.00
8.sat: 14.05-14.50
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Osim redovnih, svakodnevnih posudbenih i informacijskih aktivnosti, u knjižnici OŠ «Jelenje-Dražice» odvijaju se brojne druge aktivnosti i događanja.
Na početku svake školske godine na uvodnome satu u knjižnici kroz razrednu posjetu, učenici se upoznaju s lektirnim naslovima za tekuću školsku godinu.
Također, u toku školske godine organiziraju se i posjeti za učenike nižih razreda, kako bi se i oni upoznali s knjižnicom u Dražicama.
Svake godine obilježava se Mjesec hrvtaske knjige posjetima književnika, pričaonicama, radionicama, plakatima,...
Važniji datumi i obljetnice također se obilježavaju, a kroz suradnju s nastavnicima i stručnom službom realiziraju se aktivnosti predviđene Godišnjim planom i programom Škole i Kurikulumom.
Školska knjižnica svake godine uključuje se u terensku nastavu te u godišnji projekt škole, odnosno projekt na razini JUP-a.
U knjižnici djeluje grupa Malih knjižničara koji svojim radom i zalaganjem također pridonose radu školske knjižnice.
Ostali sadržaji realiziraju se u suradnji s nastavnicima tokom školske godine, po Planu i programu rada knjižničara, a obrađuju se i teme iz KIP-a.
U četvrtak, 28. listopada učenici prvog a, b i c razrednog odjela sa svojim učiteljicama Koraljkom Pahljina Tkalac, Helenom Žitko i Herminom Mošić došetali su u školsku zgradu u Dražicama kako bi posjetili i upoznali se sa školskom knjižnicom.
Dobrodošlicu im je poželjela školska knjižničarka koja ih je upoznala s knjižnicom te objasnila što se sve, osim knjiga u knjižnici nalazi te kako se koristi. Učenici su uočili razliku između knjižnice i knjižare, između knjige i slikovnice, upoznali se s pojmovima knjiga, naslovna strana i korice, a pametno su zaključili da slova na policama služe lakšem pronalaženju knjiga. U knjižnici su uočili i časopise, enciklopedije i računalo te zaključili da čitanje knjiga nije jedino što knjižnica nudi! Ponovili su i kako se prema knjigama treba ponašati i što se nikako ne smije raditi kako bi nam knjige što duže ostale nove i lijepe za čitanje.
Budući da se učenicima knjižnica jako svidjela, knjižničarka ih je pozvala na ponovno druženje uz čitanje priča, a učenici su svečano obećali da će do tada marljivo čitati.